Aforizma, 2005 yılından beri iletişim alanında ulusal ve global çok sayıda kreatif çalışma hazırlamış; stratejist, yazar, videographer ve tasarımcılardan oluşan yaratıcı bir ekip. Bütün iletişim süreçlerinin uyumu ve senkronizasyonu için birlikte hareket ediyoruz.

Bugüne kadar Marks&Spencer, Gratis, Rönesans Holding, Marks & Spencer, Hilton, Zeki Triko, Big Chefs, Berrak Makarna, Mopaş, Sinomarin, Excilor gibi markalara hizmet verdik.

Yeni nesil tam hizmet ajansı olarak sürekli kendimizi güncelliyor ve trendleri yakalayan dinamik yapımızla tüm iletişim süreçlerinin senkronizasyonunu sağlıyoruz. Ayrıca özel projeler geliştirerek; sürdürülebilirlik ve kültür-sanat iş birlikleriyle, iletişim süreçlerine yeni değerler katmak üzere çalışıyoruz.

Trendler ve dijital dünyanın dinamikleriyle sürekli yenileniyoruz

Veri analizini önemsiyoruz. Veriler, insanların arzu ve ihtiyaçları doğrultusundaki davranışlarının, tepkilerinin, duygularının, kararlarının, dijital kanallardaki yolculuklarının izidir.

Gözlem ve dijital veriler birleştiğinde, davranışların altında yatan nedenleri ve motivasyonu anlamaya başlarız. Sizi grafik ve rakamlara boğmuyoruz. Sadece işletme hedefleri doğrultusunda mutlaka değerlendirilmesi gereken kritik noktaları inceliyor, analiz edip yorumluyoruz.

Yaratıcı içeriklerimizi; doğru stratejiyle, doğru zamanda, doğru insana, doğru kanalda, doğru mesajla iletmeye çalışıyoruz. Böylece bütçenin en efektif şekilde kullanımını sağlıyoruz. Yapılan her işin etkileşimini takip ediyor ve elde edilen veriler ışığında performansa dayalı geliştirmeler yapıyoruz.